Wednesday 9 May 2007

Start


Two weeks ago my friend Łukasz (a.k.a. Bandi) broke my favourite watch - Seiko Black Samurai (Seiko ref. SNM011).

After this operation watch looks bad, and that was good way to make something special...

At the moment Case is in company who make PVD coating:), and I'm waiting for hands from Noah Fuller (I bought on ebay).
Bezel insert - that will be my work.

*****

Tak jak wspomniałem wyżej;) mój przyjaciel Łukasz po raz pierwszy w życiu zakładając Nato Strapa upuścił zegarek. Nieszczęśliwym trafem, po raz pierwszy od niepamiętnych lat jego akwarium było w stanie czyszczenia i u jego stóp kłaniała się plastikowa miska z kamieniem którego codziennym zadaniem było umilanie życia rybkom (tak naprawdę miały głęboko pod płetwą czy ten kamień znajduje się w akwarium czy też 100 stóp pod ziemią). W każdym razie Łukasz upuścił samuraja tak zmyślnie, aby nie marnując tak przecież niepowtarzalnej okazji front zegarka idealnie zgrał się płaszczyzną kamienia. Efekt można zaobserwować na pierwszym zdjęciu następnego wpisu. Pierwotne zmartwienie tą sytuacją przerodziło się w pewien pomysł - a mianowicie zrobienie sobie "custom divera". W tej chwili już nie pamiętam jak to się stało ale wpadłem na pomysł pokrycia koperty PVD aby cała była w pięknym czarnym kolorze. Znalezienie firmy która się tego podejmie okazało się bardzo łatwe (czym byłem bardzo zdziwiony) a efekt będę obserwował już niedługo - dziś dostałem informację, że właśnie trwają prace nad pokrywaniem mojej koperty. Poza tym oczywiście będę musiał dorobić nowy wkład do bezela, gdyż nie jest dostępny ten element do samuraja na rynku wtórnym, a sam bezel kosztuje za oceanem 68$ - jest to stanowczo za dużo biorąc pod uwagę cenę zegarka kształtującą się na poziomie 140$.




No comments: