Thursday 10 May 2007

My Custom Buckles




I like very much custom straps and i have one from my friend Korba.
Buckle from Korba's strap inspired me to make my own buckles.
I made 24 and 22mm versions and one very very special with my nickname (on photo - buckle with yellow film) - I'll show when my next custom strap from Korba will be ready.
You can see also one buckle with Seiko name - that is my project too.

My girlfriend Agata ( I love You!) made for me steel box for watches (I put some corrosion with salt and water) - and now box is with more hardcore.

On B&W photo - Korba Strap and my Sammy, next my buckles inside box.

*****

Dziś zrobiłem parę zdjęć klamerek które swego czasu udało mi się zmanufakturować w pracy, przy okazji wysyłania kwasówki do cięcia laserem. Zostało akurat sporo miejsca i wsadziłem tam parę sztuk które wcześniej skleciłem w Corelu na podstawie klamry z czarno-białego zdjęcia która jest seryjnym wyposażeniem paska stworzonego przez znanego polskiego strapmejkera Korbę. Co prawda trochę zamieszałem i nie do końca zgadza się kształt - można zaobserwować przy kątach i wewnętrznej "dziurze" - ale i tak jest nie najgorzej. Jedna sztuka jako próba powstała z napisem Seiko, a za to ta owinięta żółtą folią jest naprawdę ciekawa, ale ujawnię ją dopiero kiedy zostanie zamontowana na nowym pasku. Klamerki spoczywają w specjalnym pudełku które na zajęciach praktycznych Politechniki zostało stworzone przez moją dziewczynę - jestem z niej dumny:) Czarna Stal ma to do siebie, że łatwo poddaje się korozji - a ja pomogłem jej w tym i efekt jest naprawdę niezły - będzie to ciekawa baza do fotografowania wypucowanych i wypieszczonych zegarków.

2 comments:

Anonymous said...

Hi, my Name is Robert. I followed a link from the network54 Seiko and Citizen Forum to your Blog.

Your black coated Samurai Diver is really wonderful, also the straps and the custom buckles ! May I ask you, who made the coating on the watch ? Greetings, Robert

eye_lip said...

Hi Robert!

Thanks for comment.
DLC coating was made by PW Kozlowski Proffesional Tool Service (www.pwkozlowski.pl)

best regards
filip