Wednesday 9 May 2007

Broken Sammy




Here you will see broken glass and bezel, case, and new hands I'm waiting (hands photo: Noah Fuller).

*****

Zastanawiałem się długo, jakich wskazówek użyć do zmodyfikowanego sammy'ego. Pierwsza koncepcja była taka aby zastosować wskazówki od pomarańczowego tytanowego samuraja (Seiko SBDA005), lecz okazało się, że obecnie są niedostępne na rynku wtórnym, więc znalazłem na ebayu wskazówki które sprzedaje Noah Fuller. Początkowo chciałem zakupić model z czarnymi obwódkami oraz okrągłymi końcówkami, ale stwierdziłem, że byłyby mało czytelne, a chcę samuraja używać na co dzień. Już raz przekonałem się, iż czarny outline i czarna tarcza to nie jest najszczęśliwsza kompozycja jeśli chce się odczytać szybko czas - gdyż do Stowy Seatime zamówiłem sobie takie właśnie wskazówki.

No comments: