Friday 17 August 2007

Mido Ocean Star 200m Diver - custom lugs mod




Few of best (technically) photos I made.
Watch is owned by my friend Piotr "Staruszek" - he changed by hand lugs (original lugs are very poor..).

*****

Kiedyś zobaczyłem zdjęcia tego zegarka autorstwa michalopa, na forum - i szczęka mi opadła, był to dla mnie jakiś technicznie nieosiąglany abstrakcyjny poziom jakości fotek. A tu proszę minęło z 1.5 roku, z 1000 zdjęć zegarków wykonałem w międzyczasie i stwierdzam, że moje fotki są nie gorsze:P Jestem bardzo zadowolony z jakości tych zdjęć:)

Ciekawostką jest fakt, że Staruszek, właściciel dokonał własnoręcznie przeróbki uszu - od nietypowych seryjnych, do tego co jest teraz. Naprawdę świetna robota!

1 comment:

Anonymous said...

Rispekt dla Staruszka za przeróbkę uszu! A dla Ciebie za fotki! Te i wszystkie inne... Może ja też za 1,5 roku i ok. 1000 zdjęć... Oby ;)